last week of my cooking life

sobota, kwietnia 05, 2014

Kochani! Ostatnio mam niestety nieco mniej czasu na przygotowanie dla Was pysznych przysmaków. Obiecuję, że uda mi się bardziej popracować nad organizacją mojego czasu i będę poświęcała Wam go o wiele więcej! Jednak dzisiaj post troszeczkę w innym wydaniu. Z dzisiejszym postem otwieram nowy cykl 'last week of my cooking life'. Post ten w całości będzie składał się ze zdjęć potraw, etapów przygotowania ale i zwyczajnie ze zdjęć, z ostatniego tygodnia. Jak każda blogerka mam przy sobie zawsze telefon i niezależnie co robię staram się to uchwycić na zdjęciach. Od dzisiaj chcę się z Wami tym dzielić. Wiele takich zdjęć możecie znależć na moim instagramie www.instagram.com/creativeinkitchen, ale dla tych którzy wolą tradycyjne metody, zdjęcia zamieszczam tutaj :) 



Fasolka szparagowa z fetą i sezamem! 


Popołudnie z siostrą nad Wisłą!

Regeneracja po ciężkim tygodniu :)


 Jajko w kokilce ze szpinakiem i szczypiorkiem!

  Sałatka z kurczakiem!


 Owsianka z suszonymi owocami!

 Smoothie jagodowo-bananowy :)

 Schab z suszonymi pomidorami i kaszą jęczmienną

 Obiad z tatą! Pyszny półmisek ryb i owoców morza!


 Idealne śniadanie!

 Z moją piękną blondgirl! :)





Koktajl detox z kiwi, bananem i szpinakiem!

Pieczony łosoś, pikatna sałata i pieczone ziemniaczki!

You Might Also Like

0 komentarze

KATEGORIE